Dostoyevski, suç ve ceza kitabında:
“herkesin, gidebileceği bir yeri olmalı” der ve ekler;
“çünkü öyle bir an olur ki, insanın mutlaka bir yere gitmesi gerekir.”
Öldüm ama hala yaşıyorsun içimde bir kaç ukte ile sonu bildiğim yolda giderdim ölümüne gittiğin yerde mutlu oldum senelerce duymasan görmeseende hala yaşıyorsun içimde..