MERHABALAR ARKADAŞLARIM!
Günlük hayatta bir kitapçıya girdiğimde çoğu zaman ilk baktığım bölüm kişisel gelişim olmuştur.
Zamanla Beyhan Budak’ı tanıdım ve ilk işim kitaplarından birini okumak oldu. İki kez okuduğum bu kitabı sadece kişisel gelişim kitabı olarak değerlendirmiyorum. Çoğu bölümlerinde yol gösteren bir dili var. Ve bazı şeyler yol gösterirken de çok güzel örneklerle ispatlanmış. Sanki karşınızda oturuyormuşsunuz gibi sizinle konuşmaya çalışmış yazar. Siz kitabı okudukça sanki bir kişi size bunları anlatıyormuş gibi geliyor. Bazen bazı şeyler zorlaşır bazen de içinden çıkılmaz bir hal alır. İşte tam bu zamanda size yol gösterecek, elinizden tutup; “yahu bir dur” diyecek nitelikte bir kitap.
Bir bölümü bitirdiğinizde ikinciye geçmeden bir süre düşünüyorsunuz. Aslında cümle sonunda bile bazen durup düşünüyorsunuz. Ben de öyle oldu şahsen:) okuyanlar bilir. Okumayanlar da bir okusun derim.