İsa

İsa
@isaanazz
Ars longa, vita brevis Günaydın! Olur ya belki sizi göremem; iyi günler, iyi akşamlar ve iyi geceler!
EEM
An
Çanakkale, 18 Mayıs
97 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Hala görmediğin koca bir dünya var. Tanışmadığın insanlar, tatmadığın yemekler , hissetmediğin bazı duygular, keşfetmediğin olasılıklar var. Kendinden vazgeçmesen iyi olur.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Unutmayacağım.
“Görüyorum ki çaresizliği hiç tatmamışsınız hayatınızda.”
Yani sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı ?
Kütüphane yapılmaz oluşturulurmuş.
Bir şiir bitmez asla,her zaman terk edilir.