İsa

İsa
@isaanazz
Ars longa, vita brevis Günaydın! Olur ya belki sizi göremem; iyi günler, iyi akşamlar ve iyi geceler!
EEM
An
Çanakkale, 18 Mayıs
97 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Nedenini bilmiyorum ama artık hissizleştim. Boğucu yalnızlık duygusundan beni kimse çekip çıkarmıyor.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Hüzünle sevinç, umutla düş kırıklığı sürekli iç içeydi
İçinde milyonlarca yüreğin attığı şu kocaman kentte tek başınaydı...
Adam tamamen tükenmişti ama içindeki hayat, ölmeyi reddediyordu.
Sayfa 52·Kitabı okudu
Ölmek, uyumak demekti. Durmak, istirahat etmekti. O halde neden ölmeye razı olmuyordu ?
Sayfa 48·Kitabı okudu