Üzerime gelen bu çağdan kaçtıkça kendimi buğulu camlar arkasında gibiymiş gibi görüyorum. Kendime ulaşamadığım zamanlar var. Buluşması olmalı insanın kendi ile bir yerlerde. Bir çift gözedir belki bütün yakarışlarım, beni bana göstermek için pürüzsüz seni kendim ile sevmek istiyorum sevgili... Önce kimi bulmam gerektiğini bilmiyorum! Sen beni bana götürebilir misin?
isa isevi
Suçlarından arınmanın telaşında bugün herkes. İşledikleri günahtan korkuyor herkes, yaşadığı anın hazzına ihanet edercesine. Biz de berat edelim mi, kurtulalım içimizdekinden bu gece?