Sadece kadınların yaşadığı bir ülke?? Kadınlar olarak biz bile böyle bir şeyin imkansız olacağını, her türlü musibetin, kıskançlığın ve riyakarlığın hüküm süreceğini düşünüp katıyen olmaz böyle bir şey diyoruz di mi?? Oysa bu kadın olma olgusunun ve kadınlık algılarımızın binlerce yıldır erkeğin egemen olduğu bir toplumsal bilinçte oluşturulduğunu düşünemiyor ve unutuyoruz nedense..‘Kadınkar ülkesi‘ işte toplumsal bilincin kadın eliyle yaratıldığı bir dünyanın nasıl olabileceğini anlatıyor bize, kalıplarınızı kırıp sorgulama tutkunuza sığınarak okuyup, aydınlanmanız dileği ve umuduyla..
O ülkede, o dayanışmada, o güzellikte ve saflıkta yaşamak için neler vermezdim