Gamze IŞIK

Gamze IŞIK
@isikg
Fyodor Dostoyevski babam olur kendileri
Şüphesiz şakalarım oldukça zevksiz, karışık ve düzensiz; insanda bir güvensizlik yaratıyor. Bu, kendime saygı duymayışımdan ileri geliyor. Anlayışlı bir adam kendine saygı duyabilir mi hiç?
Sayfa 17 - İş Bankası·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Belki gerçekten acı çektiniz, ama kendi ıstırabınıza dahi zerre saygı duymuyorsunuz. Samimisiniz, bununla beraber iffetiniz eksik; küçük bir gurur uğruna ortaya dökmek ve aşağılamak için, içinizde ne varsa piyasaya sürüyorsunuz... Gerçekten bir söylemek istediğiniz var fakat korkudan son sözlerinizi kekeleyip duruyorsunuz, çünkü bunu açıkça söyleyecek kadar metin değilsiniz; sizinki sadece korkak bir arsızlıktan ibaret!!
Sayfa 42 - İş Bankası·Kitabı okudu

Gamze IŞIK

, bir kitap okudu
9/10
·140 syf.·
Beğendi
·
2021 2. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.9/10 · 159,7bin okunma
...çakımı çıkardım. kalemi yonttum. yonttuktan sonra tuttum öptüm. yazmasam deli olacaktım.

Gamze IŞIK

, bir kitap okudu
Puan vermedi·134 syf.·
2021 1. kitabı
Sait Faik Abasıyanık
7.3/10 · 17,1bin okunma