Kitaplari cok seviyorum. Okumayi yeni ogrendim ve artik kitaplarimi kendim okumaya basladim. Annem benim icin burada bir arsiv tutuyor. 20 sene sonra okudugum ilk kitabin, okuduklarim arasinda kayitli oluşunun farkli bir deneyim olacagini dusunuyor.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Okumayi yeni öğrenmeme rağmen, okunmasi cok kolay, resimleri cok eglenceliydi.Tüm 1. Sinif arkadaslarima bu kitabi tavsiye ediyorum. Tombik ayi ve arkadaslarinin macerasini ben cok sevdim
Zambai adında yardımlaşmayi ve iyilik yapmayı seven bir fil vardır. Ve bu kitap onun hikayesini anlatir.
Okuduğum ilk kitap olması nedeniyle benim icin yeri hep ayrı olacaktir.