dörtyapraklıyonca

dörtyapraklıyonca
@isillsa
öğretmen
Lisans
61 okur puanı
Haziran 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
İnsanoğlu bu, hacı da olsa hoca da olsa mayası değişmez.
Reklam
Hiç günahım yok diyenin kim bilir ne çok günahı var.Bir kez gönül yıktın ise o kıldığın namaz değil.
Kaç ay, kaç yıl geçti? Ne önemi var. Zaman izafi bir şeydir. Hani adam kitabına ad koymuş. Gün olur asra bedel.
İnsanların, evlerin , zarfı açılmamış mektupların içyüzünü nasıl bilebiliriz ki?
Reklam