Işıl

Çok garip değil mi her an herkes ölebilir ve biz ne zaman ölüceğimizi bilmiyoruz. Ölümlü dünyadaki ölümlü canlı veya cansız varlıklara bu yüzden fazla değer vermeyin. Çünkü onları ölünce kaybediceksiniz.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Osho
İlk özür dileyen en cesurdur, İlk affeden en güçlü, İlk unutan en mutlu...
Ne Garip Değil mi? Bir Gün Ölmek İçin, Her Gün Yaşıyoruz...
"Ve neylersin mevsim sonbahar işte; yaprak nasıl düşerse, gözyaşı da öyle düşer bu mevsimde..."
Din