İslim

İslim
@islimklc0
Yaşarken yaşayalım.
Ama alışması gerekecekti -yaşamak alışmaktır.
Reklam
İnsan evine gitmeyi özlüyor ama dönüp bakınca ev küle dönmüş
her şeye karşı kendimi seçiyorum. Sonrası sonra..

İslim

, bir kitabı yarım bıraktı
Kemal Siyahhan
8.1/10 · 27 okunma
32 Aralık perşembe gibi bir gün
Hayata Dair