Sizde de, benim "Heyecandan Odaklanamamak" olarak adlandırdığım durum yaşanıyor mu? Ne zaman kitapta heyecanlandığım bir an gelse sayfayı kapatıp masamdan kalkıyor, devam edemiyorum. Dikkatimi böylece fazlasıyla dağıtıyorum 😬
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Herkesin bayram şekeri farklı tabi :) Düşünüyorum da, Antik Yunan'da bizim bayram geleneği olsa nasıl olurdu acaba? Sokrates'in idamının gecikmesinin sebebi araya bayramın girmesi falanmış. Platon, okulunu dualarla felan açıyormuş. Komik olurdu 😁
...
Evet, vatan hainiyim
Siz vatanperverseniz, siz yurtseverseniz
Ben yurt hainiyim, ben vatan hainiyim
Vatan çiftliklerinizse
Kasalarınızın ve çek defterlerinizin içindekilerse vatan
Vatan, şose boylarında gebermekse açlıktan
Vatan, soğukta it gibi titremek ve sıtmadan kıvranmaksa yazın
Fabrikalarınızda al kanımızı içmekse vatan
Vatan tırnaklarıysa ağalarınızın
Vatan, mızraklı ilmühalse, vatan, polis copuysa
Maaşlarınızsa, ödeneklerinizse vatan
Vatan, Amerikan üsleri, Amerikan bombası
Amerikan donanması topuysa
Vatan, kurtulmamaksa kokmuş karanlığınızdan
Ben vatan hainiyim
Yazın üç sütun üstüne kapkara haykıran puntolarla:
Nâzım Hikmet vatan hainliğine devam ediyor hâlâ
Nazım Hikmet Ran