İsmail Semi

İsmail Semi
@ismailsemi
Dostoyevski ile başladı her şey...
"Tanrı'ya inanıyor musun, Winston?" "Hayır." "O zaman, bizi yeneceğini söylediğin bu cevher nedir?" "Bilmiyorum. İnsan ruhu." "Peki, sen kendini insan olarak mı görüyorsun?" "Evet." "Sen insansan, Winston, son insansın. Senin soyun tükendi, yerini biz aldık.
Sayfa 291·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"...Yoksa yine proleterler ya da kölelerin ayaklanarak bizi devireceklerini mi düşünmeye başladın? Çıkar at kafandan bunu. Onlar, hayvanlar gibi, âcizdirler. İnsanlık Parti'dir. Ötekiler adamdan sayılmaz, unut gitsin." "Umurumda değil. Sonunda sizi alt edecekler. Er geç sizin ne olduğunuzu anlayacaklar, işte o zaman sizi paramparça edecekler."
Sayfa 291·Kitabı okudu
"Bilemiyorum... Umurumda değil. Nasıl olacağını bilmiyorum, ama başaramayacaksınız. Önünde sonunda yenileceksiniz. Hayat sizi alt edecek."
Sayfa 291·Kitabı okudu
İnsan sevilmekten çok anlaşılmayı istiyordu belki de.
Sayfa 272·Kitabı okudu
Bir gün gelecek, o görkemli kalçaların arasından bilinçli bir kuşak doğacaktı. Sizler ölüydünüz, gelecek onlarındı.
Sayfa 239·Kitabı okudu