İsmail Semi

İsmail Semi
@ismailsemi
Dostoyevski ile başladı her şey...
Hep sizi izleyen o gözler ve sizi sarıp kuşatan o ses.
Sayfa 37·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Geçmiş yok olup gitmişti, geleceği düşlemek olanaksızdı. Ondan yana olduğuna güvenebileceği tek bir insan kalmış mıydı acaba?
Sayfa 36·Kitabı okudu
Winston bir an sanki cezbeye tutuldu. Sonra telaşla yara çarpık çurpuk yazmaya koyuldu: "vurucaklar beni umurumda mı ensemden vurucaklar umurumda mı kahrolsun büyük birader hep ensesinden vururlar adamı umurumda mı kahrolsun büyük birader"
Sayfa 29·Kitabı okudu
(aslında hiçbir şey yasadışı değildi, çünkü artık yasa diye bir şey yoktu)
Sayfa 16·Kitabı okudu
Çocukluğundan geriye, belli belirsiz, silik, bir görünüp bir kaybolan bir dizi resimden başka bir şey kalmamıştı.
Sayfa 13·Kitabı okudu