📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gül ve Diken..
Toprak bildiğim bendim,
Göğe kök salan ne?
Sustuğum yerde haykıran,
İsmi bende saklanan ne?
Giden ben değilmişim,
Kalana yol gösteren ne?
Kül olup savrulan ben,
İçimde kor kalan ne...
Öldü bilip gömdüğüm,
Halden hale giren ne?
İçimde silkinip uyanan,
Yüreğimde bu, yanan ne?
Gönül, mülkün yapısı.
Sevmek, onun kapısı.
Cümle varın hepisi,
Yar kılan ne? Hâr kılan ne?
Ding an sich
Ben ben değilmişim
bildiren susan ne
Öldü sandım benliğim
içimde dirilip duran ne
Yüz sandığım gölgeydi
kendini seyreden ne
1000K bundan sonra mesaj ve yorum yapmayı kapatmış bulunmaktayım. Sadece sözlerimin paylaşımını yapacağım. İlerleyen zamanlarda ise hesabımı kendi ismimle kullanmaya devam edeceğim. Daha önce sayfamın aslında yazar hesabı olduğunu ama ismimi açıklamayacağımı söylemiştim.