“Öylesine bir sevgiliyim ben. Böyle seslen bana sen de lütfen.
Öylesine bir sevgili... Böyle bil, böyle hatırla beni. Beni ve benden öncekileri. Tek bir isimle, bu isimle. Hikâyenin sonunda sana devredeceğim kulübemi, yeteneğimi ve onunla gelen ismimi, ayrıca ömrümün kalan, güzel yaşanacak günlerini. Adanmışlığı, huzuru, neşeyi ve güvenliği. Hepsini, her şeyi, Helalühoş olsun.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ben Tenar'ım," dedi pek yüksek olmayan bir sesle ve orada, açık, güneşle yıkanmış, göğün altında soğuktan korkudan ve sevinçten titredi ismimi geri aldım ben Tenarım.