Ne oldu, ben mi yatıyorum ortada, Ruhum burada suretim ise orada, Müezzin de selada ismimi okuyunca, Anladım, benim sırasısı gelen mevta
“Öylesine bir sevgiliyim ben. Böyle seslen bana sen de lütfen. Öylesine bir sevgili... Böyle bil, böyle hatırla beni. Beni ve benden öncekileri. Tek bir isimle, bu isimle. Hikâyenin sonunda sana devredeceğim kulübemi, yeteneğimi ve onunla gelen ismimi, ayrıca ömrümün kalan, güzel yaşanacak günlerini. Adanmışlığı, huzuru, neşeyi ve güvenliği. Hepsini, her şeyi, Helalühoş olsun.”
Sayfa 7
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Benim hakkımda ne dediğiniz umurumda değil, ismimi doğru söyleyin yeter!” -P.T Barnum
Sayfa 460·Kitabı okuyor
Edebiyat
Ben kütüphaneyim ve kütüphaneciyim. Inançlı insanlar için hayat öyküleri toplayan bir kataloğum. İsmimi silin. Sadece hikâyeler kalıcıdır.
Alıntı
"Ben Tenar'ım."
"Ben Tenar'ım," dedi pek yüksek olmayan bir sesle ve orada, açık, güneşle yıkanmış, göğün altında soğuktan korkudan ve sevinçten titredi ismimi geri aldım ben Tenarım.
Alıntı
İsmimi bir meseleyle, bir kişiyle ilişkilendirdiğimde saygı gösteriyorum, önem veriyorum ona. Lehte ya da aleyhte benim için ikisi de bir.
Sayfa 18
Alıntı