Şairimsi

Şairimsi
@isminivermekistemiyor
Üşüyorum, kapama gözlerini...
-Çok mutsuzum Edi. +Neden? -Çünkü büyüdük. Susam Sokağı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"...Rabbinin her şeye şahit olması yetmez mi?" -Fussilet/53
Alıntı
Dünyaları verseler tek gözünü vermezsin İki gözünü verene neden secde etmezsin? Necip Fazıl Kısakürek
Geceye ay düşer, aklıma gözlerin... Bu nasıl özlemek Özlemek ne demek... Ucu bucağı yok, dibi sonu yok, koyusundan özledim... Fırtınalar koparıyor gözlerim, ve gözlerin aklıma mühür... Özlemek ne demek En delisinden, sonsuzundan Akla zarar deliye kár Özledim... Nazım Hikmet Ran
Alıntı