Ağlamak, başımıza gelen felaketlere karşı vücudumuzda kalan son kuvvet kalıntılarının feryadıdır. Eğer bir insan bunca sıkıntının içine düştüğü an ağlayamıyorsa bu, artık o iktidarın da mahvolduğunu gösterir ki önün yerine geçen etkili bir sessizlik en şiddetli elem gözyaşından daha gönül yakıcıdır.