Zatın biri, sürekli ya kitaplarla meşgul olur veya kabristanda otururdu. Kendisine sebebi sorulunca, "Yalnızlıktan daha selâmetli bir şey, kabirden daha uyarıcı bir vaiz, kitaptan daha faydalı bir arkadaş bulamadım" demiştir.
Hiç beğenmedim kitabı. Sade bir dili var. Eski Urfa şehrini 3 dini birleştirme falan çalışıyorlar.Böyle salakça bir kitap hiç denk gelmemişti. Kitabı alalı 10 sene falan oluyor okumamıştım şimdiye kadar keşke okuma saydımda.