Güzel bir kitaptı. İçine girmeden hiçbir insanın ne olduğunu anlaşılmadığına. Ön yargılarımız ne kötü şeyler aslında. Dünyada kötülüğün rengi hiç bir zaman anlaşılmıyor.
Resulullah(sav) şöyle buyurdu:
"Şayet dünyanın Allah katında, sinek kanadı kadar bir değeri olsaydı, kâfire ondan bir yudum su içirmezdi."
(Tirmizi, Zühd 13)