...Aldatmaca,göz boyama ve el çabukluklarından bulanık bir dünya yarattığınızı bile bile , kime,niçin kızdığınızı bilmeden,tüm bu aldatmacalar ve karışıklıklar içinde yüreğiniz sızlar;bilmedikleriniz arttıkça sızılarınız da bir o kadar çoğalır.
Yaşamın adil olmadığını anlaması için kişinin yeterince büyümesi gerekir.Yalnızca içinde bulunduğumuz durumda yapabileceğimizin en iyisini yapmamız gerekiyor.
Kaderin amansız oluşu değildir sorun ; çünkü insan bir şeyi inatla isterse onu elde eder.Korkunç olan istediğimiz şeyi elde ettikten sonra ondan bıkmamızdır. O zaman suçu kaderde değil, kendi isteğimizde bulmalıyız.