Neria

Neria
@itsneria
VITRIOL Bir nevi depo olarak kullanıyorum. :)
Puan vermedi·320 syf.··
2022 12. kitabı
·
7 saatte okudu
·
Okunma: 22 Eylül 2022 22:10
Fitzek'i ilk Terapi kitabı ile tanımıştım ve Wulf Dorn hayranı biri olarak heyecanlanmistim onun gibi birini buldum diye. Paket okuduğum ikinci kitabı oldu ve sonu dışında asla gerilmedim. Yıllardır gerilim kitapları okuyan biri olarak beki de alıştığım içindir bu. O tamamen kişiye bağlı diye düşünüyorum. Ama gerilim seven başlangıçta olan insanlar için çok güzel bir kitap olabilir. Sonu çok güzeldi, klasik ama güzel.
PaketSebastian Fitzek · Pegasus Yayınları · 20191,833 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Neria

, bir kitap okudu
Puan vermedi·320 syf.··
7 saatte okudu
·
2022 12. kitabı
Sebastian Fitzek
8.3/10 · 1.833 okunma
7/10
·272 syf.··
2022 11. kitabı
·
23 saatte okudu
·
Okunma: 11 Eylül 2022 21:18
Huh! 3 gün içinde ikinci İngilizce kitabım ama bu seferki beni çok fazla sıktı. Yalancılar'ı yıllar önce listeme eklemiştim. Ama o okuyacağım gün nedendir bilinmez bir türlü gelmedi ve nihayet dün başladım. Kitaba büyük umutlarla başlamadım diğer arkadaşların da dediği gibi. Sonunun beni manyak edeceğini biliyordum ama bu kadar beklememiştim. Kitabin dilini sevemedim. Gerçekten. İngilizce okuduğumdan değil ama dili çok çok tuhaftı. Ama sonu için okuduğuma memnunum çünkü beni fazlasıyla tatmin etti. *Spoiler* Kalbim çok çok kırıldı sonunda. Gerçekten Cady'nin hatırladığındaki hissettiklerini ben de kalbimin en derinlerinde hissettim. O kadar kötü, korkunç bir durum ki. Ailene kendi ellerinle zarar vermek... Hele Gat ile olmalarını o kadar isterken en sonunda aslında olayların böyle olduğunu öğrenmek daha da canımı yaktı. Hala çok tuhaf hissediyorum ve sanırım birkaç gün daha hissederim.
We Were LiarsE. Lockhart · Delacorte Press · 20172,264 okunma