"Çocuğun erken hataları değerlidir. Ama buna rağmen, çocuğa çok az yol gösterilir. Ebeveynler kendi deneyimlerinin sonuçlarını bilmezler veya kendi hatalarını çocuklarına itiraf etmek istemezler. Çocuk da o zaman kendi kılavuz çizgilerini takip etmek zorunda kalır. Cezalandırmak, uyarmak ve nasihatle hiçbir yere ulaşılamayacağını tekrar tekrar vurgulamakta fayda vardır."