Hayatta kapanmayacak yara yoktur. Siz sadece o yaşadığınızın gelip geçici olduğunu düşünün yeter. Siz "ne yapalım , böyle oldu " deyin yeter. "Zaman, dünya , kader, alem , hayat şimdilik bana bunu verdi , böyle verdi deyip geçip gidin yeter. Güçlü olmak yerine yumuşak bir dal parçası gibi eğilin,bükülün.. Sonra size bunları yapan zorba gücün elinden kurtulur kurtulmaz eski halinize dönün. "Kaderinize boyun eğin " manasında değil bu söylediklerim. Zorlukları aştıktan sonra gelen mutluluğu tanımazsınız bilemezsiniz,kendinizi mutsuzluğa hapsederek yaşar gidersiniz.. Evet söylemek kolay. Yaşamak en zoru..