Madem güneş doğudan doğunca kimse uykudan kalkmıyor o zaman uyanmaları için batıdan doğuracak allah,ama uyananların mesaisi çoktan bitmiş olacak.
İsmail gezici
Albert einstein derki”şeytan diye bir şey yoktur nasıl ki biz ışığın olmadığı yere karanlık diyoruz nasıl ki sıcağın olmadığı yere soğuk diyoruz ve o yüzden tanrının olmadığı yerede şeytan denir.