Bazen bügünü ve geleceği düşündüğümde düynanın haline üzülüyorum ;nefretin, ırkçılığın, faşistliğin, edepsizliğin, dedikodunun, öfkenin ve en önemlisi dini alet olarak kulananların tavan yaptığı bir çağda yaşıyorum ama ne zaman bir Ahmet kaya ,selo başkanı ,yılmaz güneyi, mehmet uzunu,ve daha bir çok karakterli insanları izledikçe ve hatırladıkça okudukça biraz rahatlıyorum teşekkür ederim size beni birazda olsa bu dünyayı sevdirdiğiniz için