..............ve

..............ve
@iztnt
Saygı karakter göstergesidir unutma ,ne kendini alta gör nede kendini kimseden üstün
Öğrenci
Tekirdağ Namık Kemal üniversitesi<Hemşirelik>
Mêrdin
Şermex, 2002
18 okur puanı
Eylül 2021 tarihinde katıldı
Rahmetle anıyoruz
Herkes öldürür sevdiğini ama herkes öldürdü diye ölmez
Tuncel Kurtiz
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen bügünü ve geleceği düşündüğümde düynanın haline üzülüyorum ;nefretin, ırkçılığın, faşistliğin, edepsizliğin, dedikodunun, öfkenin ve en önemlisi dini alet olarak kulananların tavan yaptığı bir çağda yaşıyorum ama ne zaman bir Ahmet kaya ,selo başkanı ,yılmaz güneyi, mehmet uzunu,ve daha bir çok karakterli insanları izledikçe ve hatırladıkça okudukça biraz rahatlıyorum teşekkür ederim size beni birazda olsa bu dünyayı sevdirdiğiniz için
İnsan ve Duygular
Hani bazi olaylar olur diyodunuz keşke aynı şehirde olmasam. Bazen gün gelir karakterinden çevrenden ülkenden adaletten nefret edersin anlık olarak ama yani bu İBNE,ŞEREFSİZ,CANİ,HAYSİYETSİZ kendince adam olarak gören cinslerden bıktık yaw artık erkeklerin adı çıktı yaw yeter namus namus diye namus bırakmadınız insanlığınız nerde yaw kadınlara sırf gücğnüz yetiyo diye tahrik edemezsiniz yaw ben bir kardeş olarak ablamı tek gezmesi bile endişelendiriyo bu şşerefsizler yüzünden ALLA bu mikropluğu yapanların binlerce kez belasını versin inşallah erkekliğimizden utandırtınız namussuzlar lanet olsun böyle adamlara lanet olsun, kadın katliamına,lanet olsun erkekliği namus üzerine namussuzlaştırana
ŞEMS_İ TEBRİZİ
"Anladımki insanlar; Susanı korkak Görmezden geleni aptal Affetmeyi bileni çantada keklik sanıyorlar. Oysaki biz istediğimiz kadar hayatımızdalar, Göz yumduğumuz kadar dürüsler Ve sustuğumuz kadar insanlar..."