..............ve

..............ve
@iztnt
Saygı karakter göstergesidir unutma ,ne kendini alta gör nede kendini kimseden üstün
Öğrenci
Tekirdağ Namık Kemal üniversitesi<Hemşirelik>
Mêrdin
Şermex, 2002
18 okur puanı
Eylül 2021 tarihinde katıldı
Yanlızlık nedir bilirmisin kardeş ? Yanlızlık istanbul kalabalığının arasında kendini yanlız hissetmendir Yanlızlık; karşındakinin senle konuşup seni onu sadece duvar yada sessiz bi nesne olarak görmendir
Yanlızlık
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir insanı sevmek hep onla olmak değil sadece belki bif gün belki bir hafta belki bir yıl belkide sonsuza dek ayrılabilmeyi göze almaktır sevmek.sevmek;birçok kişiyle olduğu gibi tek başınada sevebilmektir asıl sevmek sevmek ;yeri geldiğinde kıskanmak yeri geldiğinde güvenmek ve yeri geldiğinde ayrılabilmektir sevmek.Belki karşındaki seni aldatıyodur yada hiç sevmemiştir ve en kötü ihtimal sevmesine rağmen sıkılmıştır senden işte sevmrkte burda zaten bunlara rağmen o sevgiyi asla tüketememektir ,asla vazgeçmemektir yani diyeceğim şu siz birisini seviyosanız karşılık bekleyerek sevmeyin sevdiğiniz için,hoşlandığınız için sevin belki o zaman gerçek aşkın ne olduğunu keşfedersin kalbinde
Malesef bu dünyaya sevmek yetmiyo.

..............ve

, bir kitap okudu
Puan vermedi·261 syf.·
2021 36. kitabı
William Golding
7.7/10 · 97,5bin okunma