Bir insanı sevmek hep onla olmak değil sadece belki bif gün belki bir hafta belki bir yıl belkide sonsuza dek ayrılabilmeyi göze almaktır sevmek.sevmek;birçok kişiyle olduğu gibi tek başınada sevebilmektir asıl sevmek sevmek ;yeri geldiğinde kıskanmak yeri geldiğinde güvenmek ve yeri geldiğinde ayrılabilmektir sevmek.Belki karşındaki seni aldatıyodur yada hiç sevmemiştir ve en kötü ihtimal sevmesine rağmen sıkılmıştır senden işte sevmrkte burda zaten bunlara rağmen o sevgiyi asla tüketememektir ,asla vazgeçmemektir yani diyeceğim şu siz birisini seviyosanız karşılık bekleyerek sevmeyin sevdiğiniz için,hoşlandığınız için sevin belki o zaman gerçek aşkın ne olduğunu keşfedersin kalbinde