..............ve

..............ve
@iztnt
Saygı karakter göstergesidir unutma ,ne kendini alta gör nede kendini kimseden üstün
Öğrenci
Tekirdağ Namık Kemal üniversitesi<Hemşirelik>
Mêrdin
Şermex, 2002
18 okur puanı
Eylül 2021 tarihinde katıldı
hepimiz kardeşiz kardeşliğimizle devam edelim (lütfen)
Celadet zabitlere yaklaşıyor ve onlara kulak kabartıyor kürt ve ermenilerden söz ediyorlar.burma bıyıklıbir zabit gülerek konuşuyor; _Tıpkı zolar ibi lo larada bi ders vermek lazım. _Nasıl vereceksin? ver bakalım bende lo luyum Celadet kımıldamadan ,şakayla karışık gülümseyerek zabite cevap veriyor.Herkes şaşırıyor konuşan zabit cevap vermek için çabalıyor anca söyleyecek birşey bulamıyor. _Estağfurullah dıyor.Celadet bey biz sizi tanıyoruz,Sen istanbullusun. _Evet ben istanbulluyum ama lo luyum.sol elini kuyunun duvarına koyuyor ve konusuyor; _"UNUTMAYIN KENDİLERİNE KİN VE NEFRETTEN BİR GELECEK KURANLAR,GÜN GELİR,YARATTIKLARI O KİN VE NEFRETİN İÇİNDE BOĞULUP KALIRLAR".
Sayfa 124·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bence her insanın okuması gereken hikaye ve romanlardan biridir nedenini soracak olsanızda;gerçek hayatın herzaman boyle rahat olmadıgını inançlara saygısızlıgı ve dahada onemlısı başımızın tacı olan kadınlarımızı ne hale getirdigimiz ve ne gözle baktıgımızı öne seriyo herke tavsıye ederim ha bide( halid husseyni nin romanlarıda aynı şekilde insana kalite katacak kitaplardan onlarıda tavsiye ediyorum)herkese iyi okumalar
Sizce biz gerçek ten müslüman mıyız; Bence yani imanen müslümanız ama icriat yok namaz dıyo namazı nasıl kılayım cagdaslaştık dıyoruz oruç diyo ya niye ac kalayım benim işim var dıyoruz (dıyet yaparken baska tabi dimi) zekat diyo herkesten fakiriz dıyoz ama heryerdede bi aliş veriste koşturuyoruz hac dıyo ya neden paramızı araplara verelim dıyoz e bari kuran oku sehadet getır oho o eski devirlerden kalma tolstoy dostoyevski baska yazarlar var onlar daha yararlı dıyoz e nerde müslümanlık şehitliğin kavramını oyuncak haline getirmişiz her ülke kendine sehit diyo nerde müslümanlık
Günaydınlar diyecem ama saçma geliyo bana nedense çünkü;gün aydın bu iki kelimenin birleşiminden sana güne merhabalıklar vermiyo bence nerden türetmişlerse artık. neyse onun yerine iyi sabahlar diyim en iyisi bence
Edebiyat
listikên min, di xewna berbanga mezinbûyîna min de xeniqîn. êşên bermayîna bêjinga jiyana dê û bavê min, ji min re diyarî man. -Qudbedîn Kerboranî
Kurdî