şimdi kapıyı açıp girdiğim zaman beni soğuk bir sessizliğin karşıladığı küçük evde senin güler yüzün tarafından karşılanmak bana saadetlerin en büyüğü gibi geliyor. biliyor musun, ilk mektuplarımda “bana böyle şeyler yazma, sonra sana deli gibi aşık olurum” demiştim, oldum işte… sana bugün çılgın gibi aşığım. senden ayrı geçen bu günleri cehennemde imiş gibi geçiriyorum. evde resimlerine bakarak uyumaya çalışıyor fakat uyuyamıyorum. sana kavuşmadan sükûnet bulamayacağım…
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
gönderdiğin resim çok güzeldi. sen istediğin kadar “ben güzel değilim” diye yaz, benim için dünyanın en güzel ve sevgili kadınısın. bilemezsin, şu on beş yirmi günü nasıl sabırsızlıkla bekliyorum. aklımdan hemen trene binip gelmek bile geçiyor.
mektubundaki “beni istediğim kadar sevmezsen ölürüm” cümlesini belki elli defa okudum. ah Aliye,seni isteyebileceğinden daha çok seveceğim.benim nasıl sevebileceğimi göreceksin… içim şimdiden İstanbul’a gelmek, seni görmek iştiyakıyla dolu. şiir kitabının sonlarındaki yazıları kıskanma. hiçbir zaman dolmamış olan boş gönlümün sesleridir onlar. sen benim bütün kafamı ve ruhumu doldurduğun zaman bak neler yazacağım…