Tabii beğendim kitap güzel farklı bir bakış açısı veriyor bize hem cennet cehennem ve atamız Hz Adem'in dünyaya gelişi ile alakalı hem de genel olarak. Hızır kıssası ile de güzel bir perspektif sunuyor. aslında çok uzun konular ama yazar bunları güzel bir şekilde ele alabilmiş, bence tabii ki.
Yani herkese tavsiye ederim zaten iki saatte bitecek kitap, sarıyor bu arada bayağı güzel sardı hatta yani normalde çok okumam bu tarz şeyleri tahammül edemem ama bunu hemen bitirdim.