Yazarın heder ağacı kitabını okuyanlar için bir devam niteliğinde. Kitap yer yer büyülü gerçi anlatılar sunarken yer yer de geçmişden bir yüzleşme sunuyor. Kitaptaki karakterlerin dönüşümü hoşuma gitti, insanı temel alıp, kötü neden kötü ya da iyi neden cesur değil gibi cevaplar alıyorsunuz. Felaketlerin içinde bir umut ışığıda bırakıyor bize. Son olarak biraz İnce Memed tadı veren Adis. Biraz da Coetzee’nin sulh yargıcına selam veren Hakim Sinan’a selam olsun…