Kübra

“Dünya bir sanrıdır” diyor birisi “belki bir sancı”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan büyük bir kibir abidesidir. Hiçbir zaman cehaletini itirafa yanaşmaz.
Bir yasa olmalı, diye geçirdim aklımdan. Savaşı destekliyorsan, bedelini ödemeye değdiğini düşünüyorsan, sen de kendi değerli kanını tehlikeye atmalıydın.
Buralarda kötülüğün sıradanlaştığının farkındayım,o yüzden çoğu insan zulme uğrayanları kolay kolay görmüyor…
Hayattaki asıl amacımız için güzel olanı terk etme cesaretini gösterememişsek yaşadık diyebilir miyiz?