dağları ve suları unutsam
dokunsam şimdi zamanına çocukluğumun,
yeniden dönsem suya ya da çırılçıplak
bir üşümeyle kendime
unutsam sesimi örneğin,
kırılmış onca şeyin hürmetine sığınsam,
sussam ve dinlesem o hikmeti
çocukluğum olur bırakmaz beni…
Yaşamak için en anlamlı şey vicdanlı olmak.
Bazen bir yerlere üzgün üzgün baktığımda bunun farkındalığından mutlu oluyorum.
Bir ağacın yeşer(e)mesede inadına duruşundan alıyorum bunu. Sen ağaçsın istesen konan kuşa dönersin arkanı…