İceshe

Bu nasıl dünya? Hikayesi zor...
Dünya
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çok sıkıldıysan hayattan bir mezarlığa git🥀 Ölüler iyi bilir yaşamak güzeldir.
Yaşam
Dün geçti... Bugünü düşünüyorum! Yarın varmı? Gençliğine güvenme. Ölenler hep ihtiyar mı?!
Sadece Allah'a inanın gerisi inanılacak gibi değil! Necip Fazıl Kısakürek
'bana çağdışı diyorlar... Ne büyük bir onur! Ben bu çağın dışında olmayayım da içinde mi boğulayım!?' demiş Necip Fazıl Kısakürek 🍃