İnsan aslında karmaşık bir varlık değil. Çoğunluğu zamanın büyük bir bölümünü yaşamak için kullanıyor, geriye kalanı ise, özgür oldukları küçük zaman diliminden öyle korkuyor ki, ondan kurtulmanın her türlü yolunu deniyor.
İnsanlara cazip gelebilecek özelliklerden bende eksik olan nedir bilmiyorum; benden hoşlanan birçok insan var, benimle ilgileniyorlar, ama yollarımız sadece bir süre için kesişiyor ve ben buna üzülüyorum.
"Kötümser, 'işler daha kötü olamaz' diye feryat ederken,
iyimser, 'olabilir, daha kötü de olabilir' dermiş.
Şimdi söyle bakalım. Sen iyimser misin, kötümser mi?"