"Ama zaten yaşam da hüzünlü ve ciddi...
Harika bir dünyaya getiriliyoruz.
Birbirimizle karşılaşıyor, tanışıyoruz.
Kısacık bir süre birlikte yaşıyoruz.
*Sonra birbirimizi yitirip tıpkı geldiğimiz gibi aniden ve açıklanamaz bir şekilde
ortadan yok oluyoruz. "