Öncelikle, acayip bir şekilde insanı depresyona koyabilecek kadar depresif bir manga olduğunu Biliyorum.
Bir gencin hayatını yaşadığı zorlukları kaleme alan bir manga.
Okuyucularin çoğu insani bir şekilde kötü etkilediğini söylüyor. Depresif olarak. Enerji çöküşü gibi...
.
Ben sipariş ettim bugun yada yarin elimde olur gelip düzenleme yapacam .
Sizi seviyorumm
En sevdiğiniz manga ?