Merhaba !
Bir booktuber olmaya baş koyduğum bu yolda, bana destek olurmusun.
Yakında youtube de acacam uzun uzun sohbetler edip sizler icin bol bol manga / kitao onerileri yapabilecem.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öncelikle, acayip bir şekilde insanı depresyona koyabilecek kadar depresif bir manga olduğunu Biliyorum.
Bir gencin hayatını yaşadığı zorlukları kaleme alan bir manga.
Okuyucularin çoğu insani bir şekilde kötü etkilediğini söylüyor. Depresif olarak. Enerji çöküşü gibi...
.
Ben sipariş ettim bugun yada yarin elimde olur gelip düzenleme yapacam .
Sizi seviyorumm
En sevdiğiniz manga ?
Merhaba 2023 teki yakup.
Umarım hedeflerini gerçekleştirmişsindir.
En az 35. Manga okuma hedefi koydum. Paran oldukça manga aldigini biliyorum. Umarim okursun