hayat

hayat
@jeonggukum
sevgili antigone, ruhun şad olsun
tut ki ikimiz de hayatlarımızın sonlarına doğru bu DEVRİMİN başlangıcını görebileceğiz, ama büyük fırtınalardan sonra toplum bütününe yayılan serinletici, temiz hava akımlarına gene de tanık olamayacağız asıl önemlisi de şu: çağımızın bozukluğu üstüne aldanmamalıyız; fırtınadan önce esen boğucu, bunaltıcı, sağlık bozucu havayı sezinlemeyecek ve bizim bunalım içinde olduğumuzu, ama gelecek kuşakların daha özgürce nefes alabileceklerini göremeyecek duruma düşmemeliyiz
Alıntı
Ümit Ümit isimli okura yanıt verildi
hayat
öyle olacak gibi