Dünya kurmadaki düşüncesizliğinin cezasını çektiği bir kitap olmuş. Daha iyi bir yazarın elinde 3 kitaba bölünüp temalar çok daha derin işlenebilirdi. 200 sayfaya yakın süren çadır ve orman seansı yazarın bu seriyle ne yapacağını bilemediğini hissettirdi. Serideki en zayıf kitabın final kitabı olması üzücü.