📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir an evvel bitse diye debelenip sonunda bitirdiğim ve
asla tavsiye etmeyeceğim bir kitap . Yazım dili bir tuhaf ya da çeviri artık bilmiyorum, konu desen yok. Zaman kaybı.
Harlan Coben’in romanlarından uyarlanan dizileri çok keyifle izlemiştim. Bu romanı da indirimden almıştım. Maceralı gençlik romanı. Kitap öylece bitiverdi, birçok şey sonuca ulaşmadan. Meğer bu kitap bir seri silsilesinden bir parçaymış. Baş karakter olarak serinin ikinci romanı ama bir amca karakteri var ki o başlı başına bir serinin baş kahramanı anlaşılan. Özetle bu kitabın ilki “Sığınak” ama üçüncü yok mudur? Bilen var mı?