“Çünkü unutmak, sorunları çözmez, göz ardı etmemizi sağlar. Evi temizlerken çer çöpü halının altına süpürmek gibi. Ama halının altındaki pislik yok olmaz, hep orada kalır. Daha da kötüsü bir gün ortaya çıkar. “
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlk kitabın ardından merakla beklediğim ikinci kitap beni hüsrana uğrattı. 100 sayfada özetlenecek hikaye 700 sayfa yazılmış, çünkü o kadar gereksiz ve o kadar ayrıntılı bir şekilde cinsel içerikli incik cıncık detaylar var ki sayfalarca yazılmış. Gençlerin de bu kitapları okuduğunu düşününce bilemedim valla bu yaşımda ben utandım okurken. Tabi bu şahsi fikrimdir. Emeğe de okura da saygım sonsuz…
Tanıdığım bir yazar değildi, kitabı fuardan aldım ve aşk kitabı okumayı sevmem ama çok keyifle okudum, bu kadar sayfayı çok kısa sürede bitirdim, güzel bir hikayeydi. En son sayfada devam edecek notunu görünce merakla ikinci kitabı bekledim. Ama ikinci kitap hakkında düşüncelerim çok da olumlu olamadı maalesef.