Tıpkı 1. kitaptaki gibi ilerliyor (konu benzer değil yanlış anlamayın). Hogwarts'a gidene kadar %90 durgun ama ara ara keyifli; Hogwarts'tan sonra kitap birden depar atıyor. Sonlarına doğru hiç durmadan saatlerce okuyası geliyor insanın. Güzel yani, çocuk kitabı demelerine aldırmayın, okuyun.