Normalde okuduğumuz günlük sıradan kitaplardan daha uzakta yer alan bu kitap bize yazarın dünyanın çarpık gerçeklerini kendi çarpık yorumuyla birleştiriyor. Gerçeküstücülükte ustalığını kanıtlar nitelikte yazdığı bu kitap okurken birbirinden farklı dünyalara yolculuk etmemi; aynı zamanda çok farklı -genelde irite edici- duygular hissetmemi sağladı. Herkesin okuyabileceği bir kitap olduğunu sanmıyorum. Korku ve normalden uzak sıradışı olaylara karşı hassasiyetiniz varsa okuması güç. Bazı hikâyelerde yazarın kelimelerinin gücünü üzerimde hissettim. Kapitalizmi ve ataerkil yapıyı ince olduğu kadar ağır eleştirirken çok farklı bir boyuta geçiş yaptığınızı hissediyorsunuz. Kitap hikayelerden oluştuğu için okumam biraz uzun sürdü ama sonunda hepsini düşününce gerçekten çok beğendim.