Kitabı ilk okuduğumda Simon için üzülmüş Caro ile arkadaşlığına ile birçok kez gülümsemiştim. İkisinin katili bulacağını, suçlu kişiyi indirecekleri anı bekliyordum. Ta ki kitabın sonuna gelene kadar. Zihnimizin karanlık tarafının nasıl bizi ele geçirdiğini kıskıvrak yakaladığını yazar çok iyi işlemiş. Kitabın verdiği mesajı anladığınızda gerçekten tesirini üzerinizde hissettiriyor. Neler yaşarsak yaşayalım yüzümüzü ileriye ve aydınlığa çevirmezsek geri dönüşün ne denli zorlu olduğunu gözler önüne sermiş.