📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
ben hiç kimseye gitme diyemedim
sessizce araladım kapıları
yolları açık olsun diye
hep dualarla gönderdim gidenleri
derinlerimde yangınlar
ben kimseye dur diyemedim
hep özgür bilmek istedim kelebekleri
her kanat çırpışları
derin çizikler attı yüreğime
sonsuz bir boşlukta
öylece baka kaldım arkalarından
ben kimseye kızgın durmadım
çekip gitti diye hayatımdan
yüzümde buzdan duvarlar
kendimden firar