📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
ben şiirim
sen olmadan da seni yaşayabilirim
ben gökyüzüyüm
ben geceyim
suskunluğunda duyabildiğin
kelimelerin
göz pınarlarında biriken
boğazında düğümlenen
sükunette hakikatin
konuşurken hayalinim
duy beni
ben şiirim
ne çok acı barındırıyoruz
çığlık çığlığa sessiz kelimeler
yüreklerimizde
ruhumuzu aramaya çıkmışız bir kez
dönüş yok
çok uzun çok zor bir yolculuk
bu yolculuk
sustukça bağırıyor sessiz kelimeler
sensizliğin derinliklerinde
ağlamakta bir mahsur görmüyorum
ne mutluluktan ne suçluluktan
benim yüreğim sahteyi bilmez
acıyorsa acıyordur
sual edilmez
kırılırsa ellerine batmaz bile
o vakit de ağlar işte
bu işte de bir mahsur görmüyorum
ağla yüreğim yaşam böyle
dün burun buruna geldik seninle.
öylece durdum kılım kıpırdamadan.
yaşam falan geçmedi gözlerimin önünden
an vardı
sen ve ben iki tanıdık gibi göz göze
ama hiçbir his yoktu