jura Str

jura Str
@jurash
Bu hayal değil - daha da kötü. Bu bir kâbus. Uyanıkken gördüğünüz bir kabus, bu yüzden ne kadar bağırsanız kimse sizi uyandırmaya gelemez. Bir kâbusun tam ortasında uyanık olmak, Mr. Sha- kespeare. Uyuyor olsaydınız bağırabilirdiniz ve belki biri sizi duyar, içeri gelir ve sizi sarsıp uyandırabilirdi - ama burda bağırsanız sizi ne kadar sarssalarda uyanmazsınız.