Hiç sıkılmadan sanki karşılıklı sohbet tadında okuduğum bir kitap oldu. Bi durup sorguluyorsun kendini ve yaşadığın zamanı. Ben çok beğendim. Başucu kitaplrımın arasına hoş geldin.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Paylaşılmamış ya da eyleme dönüştürülmemiş her bilgi bir nöronun ya da sinapsın içinde hapis kalmak zorundadır. O nedenle bu kitabı bitirip bir kenara koyduktan sonra gözlerinizi kapatın ve derin bir nefes alın. Sizce de öğrendiğiniz bilgilerin ellerinden tutup onları teker teker özgürlüklerine kavuşturma vakti gelmedi mi? Haz bağımlılığından, kronik tatminsizlikten, uydurma ihtiyaçların peşinde sürekli koşup tüketmekten ve bir şeyleri eksik ya da yanlış yapıyormuş hissinden kurtulmak için ' şimdi ' tam vakti.
Hadi kalk bi dopamin demle ve organik mutluluğun tadını çıkar.."