Veronika

Seni sevmektir başkaldırmak acımasız dünyaya Ellerini tutmaktır ziyan olmuş ömrüme bir miad Devasınıda bulur bu kalp bakınca o gülen gözlere Açılır kalbimde tüm çiçekler duyunca senden bir ses Işığına muhtaç açmak için tüm çiçekler Bir bakışına cenetten bahçelere döner çöller Sesin duyulunca gelir bu kalbe bahar Sen olmasan ne çiçekler açar ne de gelir bahar...
Şiir
Reklam
Oturup seninle bir çınarın altında çılgınca susarak , Ruhlarımızı çarpıştırıp arınsak bu dünyadan Göz göze gelip gülümsesek sadece birbirimize , Acılarımızı ve yaralarımızı birbirine sarsak Kaybolsak seninle insanlardan uzak bir meçhulde ...
İnsan kendine yakalanır İnsan kendinden yaralanır .
Bir hüzün başağı filizlenmiş kalbimde .
Bende bir kalp var , onu en ucuz romanlarda harcadım.
Reklam