Seni sevmektir başkaldırmak acımasız dünyaya
Ellerini tutmaktır ziyan olmuş ömrüme bir miad
Devasınıda bulur bu kalp bakınca o gülen gözlere
Açılır kalbimde tüm çiçekler duyunca senden bir ses
Işığına muhtaç açmak için tüm çiçekler
Bir bakışına cenetten bahçelere döner çöller
Sesin duyulunca gelir bu kalbe bahar
Sen olmasan ne çiçekler açar ne de gelir bahar...
Oturup seninle bir çınarın altında çılgınca susarak ,
Ruhlarımızı çarpıştırıp arınsak bu dünyadan Göz göze gelip gülümsesek sadece birbirimize ,
Acılarımızı ve yaralarımızı birbirine sarsak
Kaybolsak seninle insanlardan uzak bir meçhulde ...